Systém GEPARD

shutterstock_1062915290 (kopie)

On-line aplikace určená pro zvýšení efektivity vymáhacích procesů.

Systém Gepard využívají především inkasní agentury, advokátní kanceláře se specializací na řešení B2C pohledávek a exekutorské úřady. Používáním aplikace se jim zvyšuje úspěšnost vymáhání přibližně o 15 až 20%.

Aplikace GEPARD neobsahuje žádná data s osobními údaji, umožňuje ale jejich získání z otevřených zdrojů – tedy v souladu s GDPR a platnou legislativou. Takto získaná data lze dále využít na základě tzv. „oprávněného zájmu“ ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR.

 

V okamžiku dotazu přes aplikaci jsou data získána v souladu s GDPR z veřejně dostupných zdrojů a v daný moment se stále nachází na zdrojovém registru či rejstříku (nedošlo k jejich výmazu či změně). Aplikace pak slouží pouze pro zobrazení daných veřejných dat přes data cloud.

Jak Gepard funguje?

aAplikace Gepard umožňuje jednotlivé dohledávání informací ke dlužníkům na základě zadané adresy. Uživatel si sám za kredity zobrazuje pouze ty nové kontakty, které ještě u daného hledaného subjektu (dlužníka) nemá. Kredit si dobíjí přes platební bránu dle potřeby a aplikace mu také ihned vystaví fakturu. Užívání aplikace je tedy zcela nezávislé.

Kolik stojí přístup do aplikace?

aZa využívání aplikace je účtován malý licenční poplatek (splatný na 12 měsíců dopředu). Klient si podle potřeby sám dobíjí kredit a ten se mu odečítá za zobrazené kontakty u daného subjektu (dlužníka). Pokud je u jednoho subjektu odkryt jeden kontakt nebo i více kontaktů, pak se kredit přesto odečítá pouze jednou.

Musí se kontakty na dlužníky vyhledávat jednotlivě?

aPřes aplikaci Gepard se informace dohledávají jednotlivě. Je ovšem možné realizovat také hromadné doplnění potřebných dat. Obvykle se přiřadí nové informace přibližně k 15 až 20% dlužníků. Minimální objem pro hromadné zpracování je 2000 subjektů. V případě zájmu nás prosím kontaktujte.

Zaujal Vás systém Gepard?

KONTAKTUJTE NÁS